Jesteśmy dystrybutorem kamer marki FOSCAM

Urządzenia marki Foscam posiadają dwuletnią gwarancję producenta. Prosimy o zapoznanie się z

warunkami gwarancji, które znajdują się poniżej. 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli

opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki,

a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48668141225 bądź mailowo pod

adresem biuro@foscam-polska.pl

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w

obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół

rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o

postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne

    oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres

    zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od

    podjętej decyzji).

  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o

    wyniku postępowania reklamacyjnego.

  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia

    podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę

    reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

     

  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe

    uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt

    reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@foscam-polska.pl lub

telefonicznie: +48668141225. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo

przeprowadzić reklamację.