Urządzenia marki Foscam posiadają dwuletnią gwarancję producenta. Prosimy o zapoznanie się z
warunkami gwarancji, które znajdują się poniżej.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli
opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki,
a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48668141225 bądź mailowo pod
adresem biuro@foscam-polska.pl
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w
obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół
rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o
postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne
oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres
zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od
podjętej decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o
wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia
podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę
reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe
uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt
reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@foscam-polska.pl lub
telefonicznie: +48668141225. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo
przeprowadzić reklamację.