Wsparcie techniczne:
Wsparcie techniczne zapewniamy dla produktów zakupionych w autoryzowanych punktach sprzedaży lub bezpośrednio u nas.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji telefonicznej od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00 pod nr tel. 668141225 oraz mailowo pod adresem: serwis@foscam-polska.pl
Gwarancja:
Urządzenia marki Foscam posiadają dwuletnią gwarancję producenta. Prosimy o zapoznanie się z warunkmi gwarancji, które znajduja się poniżej.
WAŻNE: Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzenia w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 668141225, bądź mailowo pod adresem biuro@foscam-polska.pl. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki, istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także na adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy w zależności od podjętej decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię milowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu.